hun-HU
2017. 05. 30.
Coface hírek

A Coface stratégájának központi elemévé teszi a digitális átalakulást új ügyfélkapcsolati felületének elindításával

A Coface új ügyfélkapcsolati felülete és a teljesen megújuló CofaNet Essentials online hitelbiztosítási szerződéskezelő alkalmazás a mai napon válik elérhetővé.

A megújulás részeként az ügyfeleket továbbfejlesztett megoldások, egyedi elérés, testreszabott tartalom, azonnal elérhető információ és egyszerűbb kapcsolattartási lehetőségek várják.

 

Az online elérés az ügyfelek kiszolgálásának alapköve

 

Az ügyfélkapcsolati felületbe új funkciók épültek be, az igények a még inkább teljeskörű kiszolgálása és a könnyebb eligazodás elősegítése érdekében. Ezek közül kiemelkedik az egyedi hozzáférés a Coface alkalmazásaihoz, az ügyfél üzleti tevékenységével összefüggő gazdasági és stratégiai elemzések, a dokumentumtár, útmutatók és a gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok, ahogyan az ügyfél igényeihez igazodó kereskedelmi kapcsolattartók elérhetőségei is.

 

Az átalakulás második pillére a CofaNet Essentials, a Coface online hitelbiztosítási szerződéskezelő alkalmazása. A Cofanet Essentials teljes egészében megújult a mobiltelefonos felhasználók igényeit is szem előtt tartva, valamint kiegészült további részletes menüpontokkal és egy dinamikusan használható keresővel. 

 

A Coface stratégiájának 2012 óta része az ügyfelek kiszolgálása a fejlett elektronikus alkalmazások és szolgáltatások segítségével. Ezek közül kiemelkedik a CofaMove (mobiltelefonos alkalmazás, ami a kockázati portfólió dinamikus kezelését teszi lehetővé), az EasyLiner (az értékesítés online kezelését lehetővé tevő felület) és a CofaServe (a Coface szolgáltatásait az ügyfél saját rendszerébe integráló megoldás, jelentősen megkönnyítve a portfólióban bekövetkező változások kezelését).

 

Az ügyfelek magas szintű kiszolgálása és az online megoldások fejlesztése a Coface stratégiájának központi elemei

 

Az ügyfélkapcsolati felület elindítása a cég Fit to Win stratégiai tervének egyik eleme, aminek része az ügyfelek kiszolgálásának további fejlesztése és a belső működés javítása is.

Az elektronikus megújulás és az új felület megoldást kínálnak az ügyfelek gyors megoldások és a szerződés minél egyszerűbb működtetése iránti igényeire.

 

cofanet

 

Ügyfélkapcsolati felület

Hatékony megújulás

 

  1. ŒŒ1.Egyetlen belépéssel elérhető az összes Coface alkalmazás az azonosítók ismételt megadása nélkül.
  2. Testreszabott tartalom, az ügyfél méretéhez, tevékenységéhez és országához igazítva

 

  1. 2.Online dokumentumtár, alkalmazásokkal, útmutatókkal, felhasználói kézikönyvekkel és gyakran ismételt kérdésekkel.

 

  1. Ž3.Az alkalmazásokhoz és a szolgáltatásinkhoz kapcsolódó hírek

 

  1. 4.Gazdasági és vállalati publikációk

 

  1. 5.Egyszerűbb és még jobban testreszabott Coface kapcsolattartói információk
Tetejére