Coface ügyfél igények digitalizációja
A Coface három éves tervének egyik elsődleges célja a Fit-to-Win stratégia kialakítása, különösen nagy hangsúlyt fektetve az Ügyfélszolgálatra.
Ebből a szempontból, kulcsfontosságú a digitális átalakulások alapjainak lefektetése az ügyfelek igényeinek kielegítése érdekében.
Az elmúlt években a Coface egy sor webalapú fejlesztés előtt nyitotta meg kapuit, mint például a Dashboard vagy a CofaServe.
- A videora kattintva, vegyen részt Ön is az innovációs utazásban!
Május 15-től a Coface ügyfelek egy teljesen megújult verzióját fedezhetik fel a CofaNet Essentials felületnek, amely egy online hitelbiztosítás kezelési eszköz: modernizált felület és minden mobil eszközre optimalizált, amely innovatív és személyre szabott élményt nyújt.
Az új CofaNet Essentials előszobája az ügyfelekkel való digitális kommunikációs képességek fokozásának :közvetlen bejelentkezés az összes Coface alkalmazásba, célzott hírek és termék dokumentumok minden formátumban(szöveg, hang,video), valamint kapcsolatfelvételi űrlapok.