A Coface bevezeti az API Portalt, az API megoldásoknak kialakított új digitális platformot

A Coface által tervezett új digitális platform az API-k (Application Programming Interfaces, azaz alkalmazásprogramozási felülete) teljes skáláját kínálja ügyfeleinek és kereskedelmi partnereinek.

A Coface API Portalt elsősorban a kockázatkezelési vezetők és pénzügyi igazgatók számára tervezték, akik ezentúl a Coface szolgáltatásait és szakértelmét saját munkakörnyezetükből (üzleti alkalmazások, speciális szoftverek stb.) is igénybe vehetik, hogy hatékonyabban kezelhessék a kereskedelmi hitelkockázatot.

Azonnali hozzáférés a Coface szolgáltatásaihoz és adataihoz a világ bármely pontján

A Coface feljesztéseinek célja, hogy ügyfelei számára a legjobb piaci szabványoknak megfelelő, fejlett digitális hitelkockázat-kezelési megoldásokat kínáljon.

A Coface API portálja könnyen használható, jelenleg 26 API terméket kínál a kereskedelmi hitelbiztosítás, illetve az üzleti információk területén, amelyekkel a Coface szolgáltatásaihoz és több mint 188 millió vállalat egyedi adataihoz férhet hozzá. Ezeknek a megoldásoknak köszönhetően a Coface ügyfelei költséget csökkenthetnek (fejlesztés, karbantartás), miközben időt és erőforrásokat takaríthatnak meg.

 

A fejlesztők bevonása a személyre szabott ügyfélélmény biztosítása érdekében

Az API portál másik célja, hogy válaszoljon a Coface ügyfelek mögött álló informatikai szakemberek igényeire, akik egyben a csoport által kínált megoldások érdekeltjei is. Ez a platform mostantól lehetővé teszi számukra, hogy könnyen kapcsolódjanak a Coface rendszereihez, valamint azt is, hogy testreszabott API-kat tervezzenek üzleti alkalmazásaik vagy tevékenységi körük sajátosságai alapján.

 

Kapcsolódás az ügyfeleinkhez – a Coface és partnerei számára kulcsfontosságú kihívás

Néhány hónappal az Alyx, a szerződött ügyfelek digitális hitelkockázat-kezelési asszisztensének elindítása után a Coface folytatja arra irányuló kezdeményezéseit, hogy ügyfelei számára magasabb szintű csatlakozási lehetőséget biztosítson, és támogassa őket tevékenységeik digitalizálásában.

Egy új szakaszba lép ezzel az ügyfeleinkkel kialakított partnerkapcsolatunk. A rendszerek összehangolása ma már az ügyfélélmény lényeges része, ugyanúgy, ahogyan a 2000-es években egy vállalat számára elengedhetetlen volt, hogy saját weboldallal rendelkezzen, vagy saját mobilalkalmazást fejlesszen ki. Ezek a megoldások megfelelnek az érintett felek növekvő igényeinek a nagyobb hatékonyság, a zökkenőmentesebb ügyfélélmény és az új ajánlatok kialakítása tekintetében. Meggyőződésünk, hogy a konnektivitás az egyik legfontosabb módja annak, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek, és megkülönböztethetővé váljunk a piacon.

- Brice Tariel, a csoport innovációs igazgatója