hun-HU
2017. 05. 02.
Coface hírek, Termék hírek

Coface ügyfél igények digitalizációja

A Coface három éves tervének egyik elsődleges célja a Fit-to-Win stratégia kialakítása, különösen nagy hangsúlyt fektetve az Ügyfélszolgálatra.

Ebből a szempontból, kulcsfontosságú a digitális átalakulások alapjainak lefektetése az ügyfelek igényeinek kielegítése érdekében.

Az elmúlt években a Coface egy sor webalapú fejlesztés előtt nyitotta meg kapuit, mint például a Dashboard vagy a CofaServe.

 

 

  •  A videora kattintva, vegyen részt  Ön is az innovációs utazásban!

 

Május 15-től a  Coface ügyfelek egy teljesen megújult verzióját fedezhetik fel a CofaNet Essentials felületnek, amely egy online hitelbiztosítás kezelési eszköz: modernizált felület és minden mobil eszközre optimalizált, amely innovatív és személyre szabott élményt nyújt.

 

Az új CofaNet Essentials előszobája az ügyfelekkel való digitális kommunikációs képességek fokozásának :közvetlen bejelentkezés az összes Coface alkalmazásba, célzott hírek és termék dokumentumok minden formátumban(szöveg, hang,video), valamint kapcsolatfelvételi űrlapok.

Tetejére